Nu är man tillbaks! :D

Hej, sitter o messar med en okänd person hahahaaaaa

Känner att lagandan i denna blogg inte längre andas (wtf) Haha men kom igen Avis! :D


Ja va hemma ons-tor så ja har missat en del men... ja fick bästa av bästa på reklamanalysen!! :D

Vetni?... Det här är ett väldigt hackigt och cpat inlägg men det får ni liva med.. (resten av era liv)




Men GUD... Ser ni vad jag har skrivit ovan.. GUDGUD jag skyller på att ja e trött haha
Känner mig helt forever alone.. tränar typ varje dag o har typ nt träffat nån kompis på mer än lättelänge.. HJÄLP MIG!!


Nu håller ja på o somna men ja ville bara uppdatera er lite.. :P


Juste jag ska på Laserdome (för första gången) och sen typ äta midda och snacka gympa´+ lite film.. med min gympagrupp.. HEMMA HOS MIN TRÄNARE (som är typ 20) hahahahahhaahhahhahahhahahha
Det här ÄR ren humor <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0