Ava Here

Tack för påminnelsen Elon!
Har läst bloggen regelbundet, men inte orkat blogga (min vanliga ursäkt). Behövde en kick in tha butt för att komma på att jag inte ska lämna bloggen till alla andra, och nu fick jag det! :D


Alldelles nyss satt jag och läste bloggen, samtidigt som jag trodde att jag hade gått in på Jojjas blogg. Så jag blev bara lite förvirrad när jag läste, för jag förstod inte varför jojja hade länkat till sin egen blogg, på hennes egen blogg på inlägget innan. Det där var komplicerat, men ja jag trodde iaf att jag var på den bloggen och tillslut märkte jag att jag var på MELONSPLAH!

BYE! ^^
Tumblr_m0f3q2ed1z1r60zhwo1_500_large
Mums

Kommentarer
Postat av: Elon

GLAD TJEJ :D <3

2012-03-05 @ 17:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0